Orange



Orange jest międzynarodową marką telefonii komórkowej. Świadczy usługi w 18 krajach. Razem ma ponad 84 mln klientów (31.12.2005). 19 września 2005 marka Orange została wprowadzona do Polski przez operatora PTK Centertel. Marka ta zastąpiła markę Idea. Marka Orange należy do France Télécom, m.in. głównego udziałowca w TP S.A. W Polsce jest liderem na polskim rynku z ponad 14,4 mln. klientów.

Orange plc powstał w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Od 1999 roku rozwija się poza Wyspami kupując udziały w firmach w Austrii, Belgii, Szwajcarii, Hongkongu, Australii, Izraelu i w Indiach. W 1999 niemiecka firma Mannesmann kupuje Orange. Zaledwie kilka miesięcy później Mannesmann zostaje kupiony przez grupę telekomunikacyjną Vodafone. Europejskie przepisy antymonopolowe zobowiązują Vodafone, obecnego już na rynku brytyjskim, do odsprzedaży Orange. France Télécom wchodzi w posiadanie firmy w roku 2000. Orange staje się oficjalną marką telefonii komórkowej francuskiej grupy na całym świecie (w tym i w Polsce od 2005 roku, zob. Orange Polska). 3 października 2006 roku przybyła kolejna sieć Orange. Rebranding przeprowadzono zastępując hiszpańską Amenę. Nazwa marki powstała od angielskiego słowa "Orange" jednak, żeby nie kojarzono marki z pomarańczami znak firmy jest kwadratowy. Orange oznacza kolor pomarańczowy i ma się kojarzyć z ciepłem i pełnią energii (inf. szkolenie pracowników PTK). "Orange to nowatorska sieć o światowym zasięgu". Orange wprowadził po raz pierwszy naliczanie sekundowe.



Ilość pozytywnych komentarzy: 0
Ilość neutralnych komentarzy: 0
Ilość negatywnych komentarzy: 10



Komentarz dodany przez: jancio20 (2013-01-08 o 20:14:58)

Dopóki płacicie co oni chcą to jest OK, natomiast jak pojawiają się problemy to musicie radzi sobie sami. Nigdy więcej nie zamierzam korzysta z ich usług i Wam to radzę.

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: AR (2013-02-04 o 17:32:35)

Oszukują .I nic nie można załatwi.Pracownik nie wprowadza do systemu prawidłowej ceny i robią z ciebie wariata ,że to twoja wina.Wstyd dla takiej korporacji.Zarabia na naciąganiu abonenta.

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: AR (2013-02-04 o 17:37:37)

Prezes powinien si zainteresowa jak oszukują dobrego abonenta i twierdzą ,że to wina abonenta bo pracownica wprowadziła złą cen do systemu. Wielki wstyd dla takiej korporacji.

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: Laszlo (2013-05-26 o 19:37:02)

Przeniosłem numer do Orange w ofercie Orange free na kart z nadzieją że będzie lepiej niż w T-mobile. Zawiodłem się całkowicie jestem miesiąc i nie mogłem się połączy z internetem wymienili mi już 3 razy kart sim a net dalej nie działa mimo poprawnej konfiguracji telefonu. Nie robią nic żeby naprawi problem ale za to potrafią w czasie rozmowy na temat problemu z netem wciskać na sił żeby przejść na abonament.

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: Szyderca (2013-05-26 o 19:39:45)

Dział techniczny jak i dział obsługi klienta to banda matołów nie posiadająca podstawowej wiedzy na temat telefonii komórkowej.

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: oszukana (2013-09-25 o 12:12:24)

Miesiąc już próbuję wyjaśnić brak ulg na fakturze i dalej nic. Nie dajcie się naciągnąć, ta firma jak może tak oszukuje klientów.

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: Kamil (2013-12-18 o 18:37:19)

Nigdy więcej tej sieci to są złodzieje i naciągacze najgorsza siec z jaka podpisałem umowę . UNIKAĆ TEJ SIECI

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: Torvus (2014-05-04 o 22:21:44)

Przy najbliższej okazji uciekam z tej sieci, czemu Opisałem to szczegółowo w blogu, szczególnie polecam najstarszy post httpobiektywnie-orange.blogspot.com

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: aviatorus (2016-06-15 o 15:47:55)

Centrum Krakowa, ulica Nullo. Sygnał z orange na kartę albo zero albo jedna kreska. Znajoma z restauracji obok powiedziała, ,że żaden klient nie mógł się do niej dodzwonić, jak miała orange

Ocena sieci Orange: negatywna

Komentarz dodany przez: Jerzy S (2016-10-20 o 14:07:19)

Bulwersujący poziom obsługi Temat Przeniesienie 4 numerów do Orange z sieci Plus - propozycja od Orange od akwizytora telefonicznego w grudniu 2015. Odmowa przeniesienia też w grudniu -powód pretekst jeden z numerów nie na abonament lecz na kartę - pretekst nieprawdziwy -wszystkie 4 są na abonament od wielu lat.Sprawdzam co dalej - w bok telefonicznym mówią mi że umowa rozwiązana z braku możliwości przeniesienia - odmowa z Plusa Za kilka miesięcy przychodzi wezwanie do zapłaty kwoty 3278 z l jako kary za zerwanie umowy - przecież zerwała Orange ale mam zapłacić za numery tymczasowe i z 12 zł zrobili 3278 zł . Bok odmawia przyjęcia reklamacji . W windykacji pani prawniczka widzi oczywistą winę Orange - odpowiedź z BOK Dzień dobry,Podtrzymujemy naszą decyzję z 25.08.2016, 30.08.2016 i 31.08.2016 w sprawie procesu zmiany operatora i aktywacji numerów tymczasowych 690510100, 690510102, 690510105, 690510107 oraz dostarczania faktur wystawianych dla konta 1.18298783. Zgłoszenie z 19.10.2016 pozostawiamy bez rozpatrzenia. Pozdrawiamy, Orange. Ku przestrodze dla wszystkich -historia autentyczna

Ocena sieci Orange: negatywna




Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona przez administratora