Orange jest międzynarodową marką telefonii komórkowej. Świadczy usługi w 18 krajach. Razem ma ponad 84 mln klientów (31.12.2005). 19 września 2005 marka Orange została wprowadzona do Polski przez operatora PTK Centertel. Marka ta zastąpiła markę Idea. Marka Orange należy do France Télécom, m.in. głównego udziałowca w TP S.A. W Polsce jest liderem na polskim rynku z ponad 14,4 mln. klientów.

Orange plc powstał w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Od 1999 roku rozwija się poza Wyspami kupując udziały w firmach w Austrii, Belgii, Szwajcarii, Hongkongu, Australii, Izraelu i w Indiach. W 1999 niemiecka firma Mannesmann kupuje Orange. Zaledwie kilka miesięcy później Mannesmann zostaje kupiony przez grupę telekomunikacyjną Vodafone. Europejskie przepisy antymonopolowe zobowiązują Vodafone, obecnego już na rynku brytyjskim, do odsprzedaży Orange. France Télécom wchodzi w posiadanie firmy w roku 2000. Orange staje się oficjalną marką telefonii komórkowej francuskiej grupy na całym świecie (w tym i w Polsce od 2005 roku, zob. Orange Polska). 3 października 2006 roku przybyła kolejna sieć Orange. Rebranding przeprowadzono zastępując hiszpańską Amenę. Nazwa marki powstała od angielskiego słowa "Orange" jednak, żeby nie kojarzono marki z pomarańczami znak firmy jest kwadratowy. Orange oznacza kolor pomarańczowy i ma się kojarzyć z ciepłem i pełnią energii (inf. szkolenie pracowników PTK). "Orange to nowatorska sieć o światowym zasięgu". Orange wprowadził po raz pierwszy naliczanie sekundowe.

Kontakt
Adres:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa
KRS 0000006107, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
NIP 527 020 68 72
Kapitał Zakładowy 2 690 501 964 PLN

Adres strony: www.orange.pl


Adres do korespondencji(w sprawach dotyczących klientów)
PTK Centertel Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

Należy umieścić na korespondencji kierowanej do Orange numeru konta klienta oraz numeru telefonu - znacznie przyspieszy to odpowiedź.

Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego
*100 z telefonu Orange
510 100 100 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego
+48 510 100 100 z zagranicy, z telefonu komórkowego
(22) 588 78 83- faks

Orange Automatyczne Biuro Obsługi Klienta
*500 z telefonu Orange - automatyczna informacja o ofercie, płatnościach i usługach
*200 z telefonu Orange - automatyczna informacja o ilości pozostałych minut do wykorzystania w ramach abonamentu

Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego
*600 z telefonu Orange
510 600 600 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego
+48 510 600 600 z zagranicy, z telefonu komórkowego
(22) 588 78 83 - faks

Ekspert Assistance
pomoc przy konfiguracji telefonu, modemu lub routera
*900 z telefonu Orange
510 900 900 w Polsce z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego

opłata 1,50 zł brutto za minutę połączenia

Orange Internetowe Biuro Obsługi Klienta
www.orange.pl/on-line
e-mail: bok@orange.pl

Propozycja Orange dla Stałych Klientów
*400 z telefonu Orange
501 400 400 w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego
+48 501 400 400 z zagranicy, z telefonu komórkowego
(22) 588 78 91 - faks dla Klientów indywidualnych
(22) 588 78 96 - faks dla Klientów biznesowych

program PAYBACK
801 044 440 (opłata zgodnie z cennikiem w Twoim planie taryfowym lub 35 groszy/min z telefonu stacjonarnego)
adres www: http://www.payback.pl/
adres do korespondencji:

PAYBACK
ul. Mszczonowska 36
96-200 Rawa Mazowiecka

Orange Biuro Numerów
*123 lub 501 200 123 informacja o numerach abonentów Orange oraz numerach stacjonarnych TP

Ogólnopolskie Biuro Numerów
118913 ogólnokrajowa informacja o numerach firm i osób prywatnych, abonentów TP i innych operatorów telekomunikacyjnych (zarówno stacjonarnych jak i komórkowych)

Porównanie ofert na kartę dla sieci: T-Mobile, Plus, Orange, Play

Dodaj opinie o sieci

Jak odzyskać kod PUK w Orange